План роботи


    АНАЛІЗ
         роботи  ММО географії та економіки   за 2019-2020 н.р.
     В минулому 2019-2020 н. р. вчителі географії працювали на п'ятому організаційно-моделюючому етапі роботи над проблемою області « Стратегії соціалізації особистості в громадянському суспільстві в умовах розвитку освіти » та міською науково-методичною проблемою « Оптимізація процесу соціалізації засобами інноваційної  наповненості освітнього середовища в  умовах громадянського суспільства ».
   МО працювало за затвердженим планом. Провели заплановані 3 засідання, 4 заідання провели через карантин в онлайн - режимі. 
     Перше секційне засідання методичних об’єднань  вчителів географії та економіки провели 21 серпня 2019 року  в режимі он-лайн трансляції на базі Комунального закладу Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти у кабінеті інформатики Марганецької  гімназії за темою  «Якісна природнича освіта – основа розвитку і самореалізації педагогів та учнів сучасної школи». Основною метою такого нестандартного проведення  секційного засідання була підготовка до організованого початку 2019-2020 навчального року та удосконалення методичного забезпечення середньої освіти в регіоні. Керівник вебінару: Скоробогатов Андрій Вікторович, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти КВНЗ Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Прослухали ведучого вебінару: Скоробогатова Андрія  Вікторовича.
    Провели перше засідання у формі круглого столу за темою «Сучасні уроки географії та можливі шляхи вдосконалення їх змісту ». На ньому був зроблений аналіз роботи МО  вчителів географії та економіки за  2018-2019 н .р. та розглянуті пріоритетні напрямки роботи вчителів географії та економіки в 2019-2020 н. р. Розглянуто проблеми шкільної географії, опрацьовано з учителями Державні стандарти з географії, нормативні документи, методичні рекомендації щодо впровадження в школах міста викладання географії, економіки, природознавства за новими програмами (особливо у 10,11  класах). Було проаналізовано проведення ЗНО, ДПА з географії в 9,11 класах та результати обласних олімпіад з географії та економіки. В кінці засідання переглянуто новинки наукової, методичної літератури з географії, економіки, природознавства.
   Друге засідання, методичну вітальню за темою « Розвиток творчої особистості засобами інтерактивних форм навчання» провели на базі Марганецької гімназії 17.11.2019 року . Перевірили олімпіадні роботи з географії (8-11кл.). Відібрали претендентів на обласну олімпіаду з географії  та  визначили вчителя, що супроводжуватиме  дітей.   Під час засідання заслухали і обговорили виступи « Створення умов для розвитку самоосвіти і самореалізації учнів »  ( Бабич О.І., Сорока Л.В., Хмільковська О.І.), «  Визначення самоосвіти вмінь та навичок учнів за змістом програми» (Мітрохіна О.В., Градченко Н.С.), та провели і обговорили анкету  « Визначення рівня самоосвіти учнів.)  Було наголошено про організацію і проведення шкільної  олімпіади та підготовку до міської олімпіади з економіки.
   01.12.2019 року провели третє засідання методичний ринг-практикум за темою « Створення єдиного інформаційно- освітнього простору для розвитку інноваційної особистості  ». Обговорили питання  «Предметні олімпіади як засіб творчих здібностей учнів » ( Копійка О. А., Мала Л.Ю., Хмільковська О.І.). Перевірили олімпіадні роботи з  економіки (9-11 кл.). Відібрали претендентів на обласну олімпіаду з економіки і визначили вчителя, що супроводжуватиме  дітей. Провели майстер-клас по підготовці учнів 9,11 класів до ДПА та ЗНО з метою надання консультативної допомоги , спрямованої на розвиток інтелектуальних особистості учнів.
   Четверте засідання за темою « Творчий підхід до викладання географії як основа стратегії розвитку інноваційної особистості  » , через карантин, провели в онлайн - режимі  на весняних канікулах. Обговорювали роботу вчителів і учнів на різних платформах :   « Google Classroom  » ,   «MOODLE Moodle  »,  « EDMODO Edmodo  », « МІЙ КЛАС », « Школа онлайн », « Ліко-школа »,проект "Відкритий урок 2020" , « Український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок ».
    Google Classroom - це зручна і повністю забезпечена всім необхідним платформа, в якій є всі інструменти для створення, зберігання та обміну інформацією . Переходьте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lgi6lywuycE.  
   MOODLE Moodle - це одна з найвідоміших платформ, які дозволяють організувати злагоджене навчання он-лайн. Вона широко використовується багатьма закладами вищої та середньої освіти, адже є відмінним помічником в комплексній організації дистанційного шкільного навчання. Moodle, рекомендуємо до перегляду відео: https://www.youtube.com/watch?v=Uz-9QPvDrhU
   EDMODO Edmodo - один з популярних сервісів, який використовується вчителями, для того щоб організувати дистанційний урок. Він досить простий в експлуатації, безкоштовний, має всі необхідні функції, завдяки яким учитель зможе працювати з класом дистанційно.
   МІЙ КЛАС - відмінна українська платформа для он - лайн - навчання. Тут зрозумілий, простий і дуже зручний інтерфейс українською мовою, достатня кількість різноманітних функцій, є можливість давати учням завдання різних форм і складнощів, а також можливість перевірити ці завдання автоматично. : https://buki.com.ua/news/platforma-dlya-dystantsiynoho-navchannya-miyklas-detalna-instruktsiya-z-reyestratsiyi-ta-korystuvannya/.
   « Український освітній он - лайн-портал для вчителів «На Урок »
    Новий освітній продукт Ліко - школи для всіх, хто оцінив переваги віддаленого навчання під час карантину і готовий самостійно здобувати знання з використанням технологій  дистанційного навчання. Проаналізувавши здобутки й уроки навчання під час карантину, педагоги Ліко - школи поставили перед собою мету: розробити дистанційні курси для здобуття загальної середньої освіти, які б забезпечили здобувачів освіти не лише якісним навчальним матеріалом, а й створили б середовище для практики, формування навчальних компетентностей і можливостей для продуктивних комунікацій. Обирай LEO і навчайся із радістю!
     Наприклад, проект "Відкритий урок 2020" – спецпроект телеканалу "Київ" разом з столичним Департаментом освіти, он -лайн-трансляції відео - уроків шкільної програми для 11 класу – виглядає професійно, змістовно, сучасно (там дітям навіть пропонують виконувати додаткові завдання, які можна скачати, користуючись qr-кодом) і візуально привабливо, з сучасною студією і заставками.
Звісно, школа он - лайн, тобто уроки, які показують по телевізору – не найзручніший майданчик для впровадження культури діалогу.
Географія http://www.eduget.com
www.youtube.comluser/kievchannel
https://courses.ed-era.com/courses/EdEra/g102/G102/about
Прийнято

     

Немає коментарів:

Дописати коментар